Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 28 januari, 2014

På nåt mysko sätt har talprocessorn till mitt Cochleaimplantat (CI) spruckit i den del där batterierna sitter. INTE batterifacket, som man drar ut och sätter in vid batteribyten. Utan det är skalet på processorn som spruckit. Sprickan vidgas mer när man sätter in batterifacket.

Begriper inte HUR och NÄR det hänt. Jag är alltid så försiktig med den.

Hände det när jag skulle byta batterier senast utan att jag märkte att det sprack?

Eller har plasten blivit dålig med tiden och spruckit av kylan ute trots mössa?

Jag upptäckte sprickan ikväll när jag skulle ta ur batterierna för att sedan placera processorn i torklådan, då jag äntligen beställt och fått hem torkbricketter. Nu vågar jag varken använda cippen eller köra den i torklådan.

Får boka tid hos ingenjör snarast.

Nån som varit med om detta?

Avslutar detta inlägg med ett…. *MORR*

BildBild

Read Full Post »